Smörbrev

Sariih här kommer ditt efterlängtade smörbrev jag lovade dig för ett år sen.

Denna kvinna är helt fantastisk som gjort denna vackra bloggdesign till mig och ni måste se dom på hennes egen blogg också. Ganska så otroligt fina :)

Med hennes fantastiska humor och utstrålning är hon en rolig människa att umgås med som man aldrig umgåtts med utan att ha fått sig flera goda skratt. Och tro mig du vill umgås med henne för hon är väldigt party, vet när man ska färga utväxten, kan gå i klackskor och väljer alltid det bra godiset till godispåsen.

Jag skrev även ett inlägg för längesen om mina favoritekipage på ridskolan och på storhäst va det hon och Smokey och det är de fortfarande. Allt ser väldigt fint ut när du rider honom även om du kanske inte tycker att det går som bäst är det väldigt fint att kolla på, ni har en hög lägsta nivå och ni förtjänar klubbmästartitlarna mer än någon annan enligt mig. Det fanns en anledning till att du va min förebild i stallet när jag va liten och nu rider vi i samma special, det är roligt asså. Och jag lär mig så mycket genom att bolla idéer och reflektera min ridning med dig.

Jag är helt enkelt väldigt glad att du är min vän super-Sariih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0