Nytt bloggliv!!

Det är mycket som har hänt det senaste året inom min ridning, jobbet tar upp väldigt mycket utav min tid. Men i min special utvecklas jag hela tiden för varje gång jag är där. Jag ser stora skillnader från för ett år sen när jag tittar på bilder och videos och när jag väl rider så känner jag hur mycket jag utvecklats. Bättre sits, blick, rider mjukare, bättre koll på att bedöma avstånd i hoppningen, starkare och stadigare i min ridning och en massa andra saker.

Läste ett inlägg Sariih skrev på fb om att vi stöttar varandra, reflekterar och diskuterar ridningen efter passen om hur de gått, vad som känts bra och vad som inte funkat. I ur och skur med ett gott skratt och våra maskerader gör det ännu lite roligare att komma till stallet och våran superspecial.

Big love på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0