Min prins

Känslan av att känna sig trygg och utvecklas på en häst man tycker om. Tack för allt du lärt mig det senaste året både inom hoppningen och dressyren, i augusti börjar nästa termin och då är det nya mål vi ska nå.

Mina mål det senaste året har varit att rida på godkänd procent i LB och gå dubbelnollad inom tävlingen. Inom ridningen har det varit att bli stabilare i min ridning, bättre blick bli säkrare och lita på mina omdömen inom hoppningen, inte tveka om jag märker att jag t.ex. kommer i ett mellanläge på ett hinder utan fatta ett beslut och gå på de för då brukar han också gå på mitt beslut. Det har jag verkligen märkt senaste månaderna. Sen finns de så mycket mycket mer du lärt min inom ridningen fina lilla häst! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0