Mina favoritekipage på ridskolan

Bland ridskolehästarna finns det en självklar för mig!

Sara Norgren och Smokey!
Efter flera års slit och träning så finns det inget bättre ridskoleekipage än dom två. Dom litar på varandra, är otroligt fina tillsammans och det ser så elegant ut när dom två är inne på banan. Förra året var dom klubbmästare i både dressyren och hoppningen, i år försvarade dom titeln i dressyren och tog hem andraplatsen i hoppningen. Dom placerar sig i imprincip alla tävlingar dom är med i och även den värsta starterna kammar dom hem placeringar. Vilket visar på att dom har en hög lägsta nivå. Och att se dom på både träning och tävling är otroligt kul, det bara flyter på och ser så vackert ut. Smokey är väldigt fin när rätt ryttare rider och finare har jag aldrig sett honom än när Sara rider.





Bland ridskoleponnysarna har jag ett favoritekipage också

Lina Svennberg och Willy
Lina är en envis liten ung dam som inte ger sig förens det funkar och tog sig an Willy. Han har sina små idéer men Lina har helt andra tankar än vad han har. På tävlingsbanan har det gått sisådär ibland, men det lossnar mer och mer nu för hennes envishet finns. Men dom har gått nollad på lokal hoppning och dom tog hem andraplaceringen på klubbmästerskapen i år. På träning så hoppar Willy allt som om han inte gjort något annat i hela sitt liv och i dressyren är han så mjuk och rund, eloge till Lina för jag vet själv hur jobbig han är. Jag är så imponerad över hur mycket dom har hittat varandra och utvecklats under den korta tiden som dom har hållit ihop.


Kommentarer
Postat av: lina

naaaaw vah gullig du e Åsa!! blir aldeles tårögd! :'') <3333

2011-08-17 @ 17:58:44
URL: http://lovelina.bloggplatsen.se
Postat av: sara

amen gud åsa vad söt du är!!

tack så jätte mycket!!



<3

2011-08-17 @ 20:23:59
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Malin

Åsa, detta va det finaste jag läst på väldigt länge. Du är en ängel och vi kommer att sakna dig i bilen på tisdagkvällarna.

Kram Malin

2011-08-18 @ 11:07:00
Postat av: ebba

gör samma sak fast med privatryttarna! ;)

2011-09-15 @ 01:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0